Busraca Arkadaşlar 3 gün önce doğum yaptım dünden beri o kadar çok şişti ki göğüslerim artık bebek tutamıyor sağıyorum sıcak soğuk kompres doktor boşaltman gerek yapacak bir şey yok dedi önerileriniz neler
Muratnannesi Busraca bendede aynı olmuştu. Mecburen 2 3 defa göğüs ucu silikon kullandım ucu bile kaybolmuştu şişlikten bir gün sonrada ateş sıtma olmuştu. Süt sıtması dedi dr.
Birannebirbebek7 Busraca duşa girince ılık suyun altında masaj yaparak boşaltmaya çalışın rahatlayacaksınızdır
3MelekAnnesi3 Busraca sık sık sağmaktan Baska care yok cnm inşallah mastite cevirmez birde neyle sagıyorsun elektrikli pompa cok iyi oluyor bu konuda tavsiye ederim
Alii Busraca Cnm sütünü söylemesen daha iyi olur maşallah nazar değer sonra çekilir sütün daha 3 gün olmuş doğum yapalın olur öyle sorunlar
Busraca Alii bu sütü atamamak bir rahatsızlık be atılmazsa daha çok sorun 2 tane doktora gittim hiç bir şey yapılamıyor
Elbet-birgun-kavusacagiz Busraca ates te yapar sizde bosaltmaniz lazim ilik dusa girin su altinda masaj yapin. Kuzenime doktor eşin emsın tükursun demisti ve iyi gelmisti canm deneyin sizde faydasi olur.
birbilinmez Busraca hayır sürekli makine ile sağmayın o zaman daha çok üretiyor. Eliniz ile sağın bir müddet. Benimde öyle idi patlayacak gibi. Sağıyordım bir saat geçmeden tekrar doluyor. Meğer makine ile sağdığımdanmış
Busraca birbilinmez evet benim de öyle bebek tutamıyor ememiyor zorla ona vermeye çalışıyorum bir yandan sıcak soğuk kaç güne atlattınız
Gull_94 Busraca dusa gırın,elınzle veya bı tarak yardımyla dıstan ıce dogru masaj yapın yumusatın bol bol sagın veya emzırın aralarda emzırmedn once sıcak emzırdkten sonra soguk kompres uygulayın ılk basta bu sekılde sut anıden artıp gogusler baya doluyo
Muratnannesi Busraca birgün sonra normale döndüm. Bana aynı öğünde ciğer bulgur hoşaf yedirdiler ondam öle oldum sabaha kadar 10 kez tşört değiştirmişimdir süt bir anda inmişti
Alii Busraca Süt sağmak için pompa kullandın mi bnm ilk doğumumda öyle oldu göğüslerim şişti süt birikmişti hastaneye gittim gogsumdeki süt sagıldı ve biberona sagdim onuda hem göğsüm rahatlamıştı hemde sütümü geri bebeğime vermiştim
Busraca Muratnannesi Muratnannesi benim çok fazla şiş ya farkına varamamışım ve öyle akmıyor da aksa düzelecek pompayla akıyor