Merhaba sevgili anneler. Yarın Allahın izniyle 17+1 olacağım ama karnım henüz hiç çıkmadı. Diğer anneleri görüyorum 15. Haftada karınları büyümüş belli olmuş oluyor ama ben hiç değişmedim. En son 3 hafta önce doktora gittim o günden beri hiç büyümedi mi diye endişe ediyorum. Sizin karnınız ne zaman çıktı? Sizce bu durum normal mi sormak istedim 😊