merhaba güzel anneler öncelikle beni linçlemeyin lütfen ilk hamileligim ve şuan tam 12 haftalik oldum ama hic bi belirtim yok ne migde bulantısi ne kusma nede koku hassasiyeti ve inanin bazen cok korkuyorm acaba bebege birsey olduğu icin mi belirtim yok diye bu durum normal mi 😢