Muciiizemm Kızlar 13.3 haftalığım 2. trimesterdeyim gögüs ucu ve hassasiyeti artık kayboldu olmuyor 2. Trimesterinde normal mi devamlı devam ediyordu 2 3 gündür daha ağrı sızı kalmadı bilen varmı
Minikanneee Muciiizemm aynı şekilde bende 13. Haftadayım göğüs ağrım kasık ağrım falan belirtilerim gitti sadece iştahsızdım bu ara iştahım açıldı sende başka belirtiler varmı
Muciiizemm Minikanneee aynn bende iştahım yoktu baya baya açıldı iştahım kasık ağrısı ve göğüs hassasiyeti kalmadı