Hastane odası için kapı süsümü ve takı yastığımı kendim yaptım. Onun için hastanede kapıyı süsleyebilmek adına tül ayarlayabileceğimiz yer var mıdır? Bu arada kapıyı biz mi süslüyoruz yoksa hastane çalışanına süsümüzü verip onlar mı süslüyor ? Bilgisi olan varsa :)