Öyle çok şiddetli vurmadiysan endişe etme bence de çünkü amniyon sıvısının tampon özelliği var gelen darbeleri bebeğine en az miktarda hissettirirmis. Hatta Kaan Kocatepe bir videosunda trafik kazalarında bile bebeğin zarar görmediğine korunduğuna denk geldiklerini anlatıyordu