Eliffhilall Adet tarihime göre 28. Haftadaydım kontrole gittigimde ama ultrasonda 32 haftalık çıktı ve doktor bir ay büyük rakamlar olduğunu söyledi 32. Haftadan sayılıcağını söyledi benim gibi olanlar var mı acaba
BirMuallime Eliffhilall benim 3 hafta öndeydi gebelik şekerim vardı suyum fazlaydı. İnsülin kullanınca düzelmeye başlamıştı ki doğum oldu 🙄bi sorun yaşamadım ama çok şükür
gullcannn Eliffhilall Şekeriniz var mı acaba. Yükleme yaptırdınızmı. Genetiksel olarak önden gitme normal bizimkide 2 hafta önden gidiyor ama 3ten sonrası biraz fazla diye biliyorum
Eliffhilall gullcannn şeker yüklemesi yapılmadı değerlerim normal olduğu için. Genetik olabileceğini söyledi evet
gullcannn Eliffhilall Benimde normaldi degerlerim ama oğlum önden gittiği için içimde kalmasın diye yaptirmistim olmadığına emin oldum en azından. Ama yoksa genetiktir tombik bebislerimiz geliyor napalım daha tatlı olurlar işte. Sağlıklı olsunlarda kilo önemli değil.