nazliiayaz canım ben 20.haftadayım ama 5 haftadır çekiyorum. Çok erken başladı bende sağ kalça ağrısı. Yürütmüyordu bile. Ortapediye gittim bu ağrı mekanik bir ağrı yapılacak bişey yok ovulacak dedi nimes combo jel isimli bir krem verdi. 1hafta boyunca 3 4 dakika eşime her gece yatmadan önce ovdurdum ve inanılmaz derecede geçti. Bi kaç gündür ovdurmadım yine başladı. Tek çözüm ovmak ovmak ovmak bastırarak