3MelekAnnesi3 tavuklupilav Metehan olcak rabbim nasip ederse 🤲ilk oğlum Mert Ali abisine uyumlu olsun biraz dedik 😊
tavuklupilav Esraberber neyse çok da uzağa gitmemişsiniz özer de güzel 😊 benim kayınbabamın ismi Ömer ama ben kendimi bildim bileli Ömer Asaf ismini sevdiğim için önemsemedim hem bir taşla iki kuş vurmuş olduk hoşlarına gitti 😂😂
Esraberber tavuklupilav 😂 aynen öyle olmuş ☺️ büyük oğlumun adı İlker Ali bunada er ile bitsn biraz uyumlu olsun dedik ☺️
tavuklupilav Merveee34 höh maşallahhh 😂😂 hangi isim olursa olsun sağlıkla mutlulukla gelsin inşallahhh🥰🥰
Merveee34 tavuklupilav insAllah canım 🤲🏻 Suan hala daha arayış içerisindeyim 🤣🤣hepsi içime sinen isim hangisi olursa olsun bakalım 😍😍😍
BegumIscanTunc tavuklupilav 29+5 haftalığız bizde minnoş bir kızımız olacak ismini en başından kararlaştırmıştık Dora Lina olarak 🥰💗😍
BegumIscanTunc tavuklupilav teşekkür ederiz 🥰😘 bebeklerimiz isimleriyle güzel, huzurlu, hayırlı büyüsünler inşallah 🥰🤲🤲