Aysel Kızlar 2 buçuk aylık bebeğim ama dünden beri göbek deligim ve karnım agrıyo doktora gitsemde bişey yapmıycak kanama olmadıg sürece sizce neden fikri olan var mı zaten bebegim biraz aşagı yerleşmiş bunun etkisi ola bilir mi