Kızlar merhaba,
Daha öncede yazmıştım lekelenmem oldu test yaptım silik çıktı diye sonrasında adet oldum inanmıyorum demiştim. Şimdi tekrardan kahve lekelenmem üzerine acile gittim beta 300 çıktı. Yarın doktora gideceğim ama aklıma herşey geliyor çok endişeliyim. Her ay hamileyim diye diye bir hal oldum inanasım gelmiyor😭😭