minicikanne Kızlar hediyelik veya çikolata gibi bişeyler yaptırdınız mı? Sizlerede sormak fikir almak istedim. Sizler ne yaptınız? 😊🌿
metehaninannesiii minicikanne ben aile arasında dağıtmalik hediye düşünüyorum 10 tane felan yaptiracam yani
Yusufaras81 minicikanne bende sadece yakın çevreye vermek için kendin makrome anahtarlık yapıyorum 50 tane zaten gidiş geliş kuran tarzı şeyler yok ve gurbetteyim artık gittiğim zamanlarda sırf anı kalsın diye yakınlara vereceğim yani hevesten oda😂😂
yelizyeliz minicikanne instagramdan yildizmakromee sayfasına hem kapı süsü hem anahtarlık yaptırdım çok güzeldi🙏🏻🎈 fiyatıda uygun tavsiye ederim
Minnosunannesiii metehaninannesiii kız ne kadar az 🤣 bende sadece aile arası düşündüm ama 50 tane hesapladım 🤣
metehaninannesiii Minnosunannesiii eşimin tarafından ananesigile teyzesine babannesigile kayinvalidemgil biz kendi annem ananem babannem halama dayimlara bitti her eve 1 tane herkesin eline teker teker verirsem oho😂😂
Minnosunannesiii metehaninannesiii eşimin 10 kardeşi var 🤣 teyzeleri filan saymıyoruz 🤣🤣🤣 benim 4 teyze 4 dayı 6 amca 5 hala 🤣🤣🤣🤣🤣
Minnosunannesiii minicikanne bebek şeklinde kaktüs saksı yaptırdım canım dhaa gelmedi yoksa resmini çeker atardım
metehaninannesiii minicikanne ben 40 çıktığı zaman yasini şerif ve tesbih dağıtacam doğumun da ise buzdolabı susu
Girlsmomm Yusufaras81 bende anahtarlık yaptırdım biraz örgülü biraz gökkuşağı olan modelden çok hoş duruyorlar ben 40 tane yaptırdım inş yeter ☺️
bebistonunannesi Yusufaras81 merhaba birşey sorabilir miyim ☺️ makrome anahtarlığı gökkuşağı olandan mı yaptınız ? Bende deneyeyim dedim ama silikon ile yapınca silikonlar pek güzel durmadı beceremedim 🥲 dikince de şekli çok iyi durmuyor 😕 size sorayım dedim görünce yorumunuzu
Yusufaras81 bebistonunannesi merhaba hayır gökkuşağı değil benimkiler malesef bir bilgim onunla alakalı☺️
Mercimektanesisb minicikanne İnstagramdan yaptırdım suslebeni Pandemi var diye herkes laf söylüyor ama bence hatıra 😇 çikolata ve nazar boncuklu anahtarlık yaptırdım
minicikanne Mercimektanesisb Bende pandemi var kimse gelemez zaten diye bişey yaptırmamıştım ama yaptırıyım diyorum yine hatıra görüştükçe veriririm yakın çevreme dedim.