Heyecanlianneee Songul606_ valla dalan zeytinyağlı granür kullandım o kadar güzel ki kokusu. Duru granürde kullandım ama dalan bi başka oldu. Çok memnun kaldım.
metehaninannesiii Cilekkz-22 çoğu herkes de oyle duydum ama benim makine de eriyor annemin makinesinde erimiyor eğer erimezse sıcak suyla eritin sıvı haline geliyor öyle de kullanabilirsiniz
Knkhbb Uni baby kullandım ben ama yıkarken tavsiyem battaniyelerini ve bornozunu diğer kıyafetlerle yıkamayın ben yıkadım diğer kıyafetlerine yün geçti küçük küçük başınıza gelmesin sizinde ☺️
Masalannesii Songul606_ ben detarjan almak istemiyorum onun yerine beyaz sabun alicam en güzeli 💁🏻♀️hacı şakir alicam beyazını o sabunu rendeleyip o şekilde kıyafetlerini yikayacagim kızımın
gullcannn Songul606_ Ben uni baby aldım yıkadım kıyafetlerini gayet güzel geldi daha oğlum doğmadı giydirmedim tabi ama genelde toz olanlar kalıntı bırakıyormuş oyuzden sıvı deterjan tercih ettim. Genel olarakta uni ya da dalin alırım gibi geliyor.
Babyyyymother Songul606_ baby me granül sabun aldim.Yikandi kiyafetler gayet güzel koku fln yok tam istediğim gibi.
nuku_mom Ben ilk ikizlerime hamileyken omo baby aldım ve 2 yaşına kadar omo baby kullandım özellikle ek gıdaya geçtiğimiz dönemde ne kadar doğru bir karar verdiğimi anlamıştım. Şimdi yine hamileyim yine omo baby alıcam
Havin6565 Songul606_ hacışakir toz vardı bebekler için çok güzel kokardı ben çoçuklara onu kullanıyordum şimdi bakalım yeni şeyler var