fraue0 Merhaba arkadaşlar doktorların biri kız biri erkek dedi. Bu bir pipi mi yoksa kordon vs. olabilir mi?
fraue0 fraue0 bu detaylı ultrasonda çekildi ve doktor uzmandı erkek dedi bilemiyorum fotoğrafı yakınlaştırdığı için mi acaba böyle büyük çıktı
fraue0 fraue0 18. Haftada normal doktor kız dedi. 21. Haftada uzman doktor detaylıda erkek dedi bu resmi çekti
Mrvweeeeee fraue0 nasil bu haftaya kdar goremdiler sonradan gormesi cok zorlasio ole pipi olmaz ya kordon gbi
Kbra_em fraue0 bizmde doktorumuz 12 &16da kız 20de erkek dedi pipi falanda göstermedi ama kesin dedi. Biz yine emin olmak ve alışveriş için ayrıntılıyı bekliyoruz :)
Uyumsuzzz fraue0 benim 13 haftalıkken kız dedi 17 de erkek dedi sizinki gibi benım ultrason resmimde. Burada büyük gözukuyordur muhtemelen .