Merhaba arkadaşlar, bu sefer bambaşka bir konudan desteğinizi isteyeceğim çünkü dayanamıyorum artık 🥺 evimde kocaman kocaman kara böcekler çıkıyor ve benim en tiksindiğim korktuğum böcektir her gördüğümde aşırı tepki gösteriyorum aşırı korkuyorum.. binamız eski bina ama evimiz yepyeni duvardaki tuğlalar hariç herşeyimiz komple değişti evlenirken 🥺 buna rağmen nereden geliyorlar nereden çıkıyorlar çözemiyorum en ağır ilaçlamaları yaptırdık her temizlikten sonra mutlaka ilaç sıkarım her köşede tablet ama nerden nasıl çıktığını anlamıyorum asla evin her köşesinden çıkabiliyorlar 🥺 hamilelikle birlikte daha çok korkmaya başladım ani bir tepki gösterip bebeğime zararım dokunacak diye korkuyorum 🥺 öyle böyle değil çünkü baya kriz geçiriyorum 🥺 var mı bir çözümü olan başından geçen ne yapabiliriz