Merhaba herkese, ben tüp bebekle hamile kaldım. Hamileliğimin 25. Haftasına geldim çok şükür. Bazı yerlerde okuyorum tüp bebek olunca sezeryan ile doğum yapılıyor diye. Bana açıkçası çok mantıklı gelmedi çünkü tüp bebek sürecinin sadece başı farklı, hamilelik sürecinin doğal yoldan bir farkı yok. Ama yine de aklıma takıldı. Tüp bebek yöntemi ile hamile kalıp da normal doğum yapan var mı? Tecrübeli annelerden ya da bilenlerden yorum bekliyorum🥰