Benim de 22 Mayıs. yarın saglik ocağında kan vericem. İlk gebeligimde hiç merak etmiyordum reglim hiç gecikmezdi o yuzden anlamıştım hamile oldugumu test yapmak için bi hafta geçmesini beklemiştim. İlk doktora da 8. Haftamda gitmiştim. Kan bile vermemiştim. Nasıl dayandım bilmiyorum. Ama şimdi günler geçmiyor. Regl günümü bekleyecek sabrım yok. Yarın kanda negatif çıkarsa ve regl olmazsam bi daha yaparım test. inşallah hepimizin gönlüne göre olur🙏