blue5 Bende Emir düşünüyordum ilk oğluma hamileyken, çok güzel bir isim, sonra Ozan ismi daha hoşumuza gitmeye başladı, sonra da Ozan Emir olsun dedik en son da Ozan Emirhan oldu 😋😋 Bence Emir ismi kendi başına da yanında başka isimle de çok güzel 🙂 bu arada oğlum hareketli olduğu kadar da akıllı 🥰