sumeyyed evet ben şuan kendisine gidiyorum. Doğum yapmış akrabam var çok memnun ve yine şuan ona giden başka akrabam da var gayet memnun. İletişim için numarasını veriyor. Doğuma hastanede olduğu sürece kendisi giriyor ama olmadığı zaman girmiyor diye biliyorum. Ama genel olarak o hastanenin kadın doğum uzmanları başarılı yani. Acil bir durumda Ayşe hanım olmasa da diğer doktorlar da ilgili olurlar diye düşünüyorum. Doğum fiyatı hakkında bilgim yok maalesef. Muayene ücreri 140 tl