Son 9 gün bekliyorum sabırsızlıkla, tabi daha önce davranmazsa. Sizlerde durum nedir 🙂🙂
Zeyykizil benimde 8 gün ama bakalım ne zaman gelicek kızım her an bekliyorum onu 😍😍
Zeyykizil Son 3 ama gelmeye niyeti yok sanırım kızımın 🍯🐣
Zeyykizil son 3 bizde gün sayıyoruz hazırlıklar tamam ✅ 🥰
Zeyykizil Son 3 🥰 Ama daha bekletecek gibi. Sancım ve açılmam yok… 39+4′teyim.