milena11 Merhaba anneler hem size fikir olsun hemde benim eksiklerim varsa beni tamamlamış olun diye listemi paylaşıyorum. Biz 21.haftada herşeyi hallettik şuan 27. Haftadayız bu haftada odası boyancak yerleşecek 30.haftada da yıkar yerleştiririm inşallah
BusraUras milena11 bebiş için -şapka -çöp kovası -kirli - temiz sepeti -çıngırak -bebek temizleme pamuğu -bebek bakım seti (içinde tırnak makası falan olan set) -kulak çöpü -omuz örtüsü -boyunluk -bebek bakım çantası Benim aklıma da bunlar geldi şimdilik. Kendiniz içinde depend alın kullananlar çok memnun. Emzirme atleti emzirme sütyeni.
Trknavci milena11 bu nasıl bir liste böyle nevresim takımı 6adet falan.adami batıran cinsten🙂sanırım ilk cocugujuz o yüzden yoksa bukadar şey çok fazla
milena11 Hafissee ben yazın sürekli crocsla gezdiğim için onu extra görmemişim😅😅 ayaklarım şişti hep ayakkabı olmuyor hiç 🙈
milena11 Lokay canım ben toplu almadım hiç bişeyi 12 haftada alışverişlere başladım taksit taksit aldım o yüzden net fiyat veremem burda olmayan oda ürünleri ile beraber şifonyer halı perde cibinlik aksesuar vs 8 9 bin tutmuştur
milena11 BusraUras çöp kovası almayacağım kirli sepetini idaretten boş bir sele yaptım ama hasır sepet istiyorum onlarda gereksiz pahalı🤦🏻♀️ Omuz örtüleri var bolca onları müslin aldım Tırnak kesmekten okadar korkuyırum ki😅 hala tırnak makassı almadım🙈🙈
milena11 @Cicilibicili sabitler misiniz her gün bolca ne alayım postu açılıyor birbirimize fikir olmuş olur. Biraz üzerinde konuşalım💓@Birgul
Myangels6 Uyku tulumu kullanan varmı acaba owli vs ben ilk kızım da kullanmadım hep üstünü açıyordu tabiki de zorlandım almalımıyım sizce
milena11 Myangels6 vallahi şöyle ki ülkemizde de yurt dışında da çocuklar en az 1 yaşına gelene kadar yastık yorgan örtü beşikte hareketli korumalık vs gibi şeylerin kullanılmasını önerilmiyor. Bunlar bebeğin boğulmasına sebep olabilir ve sebepsiz bebek ölümlerine neden olabiliyor. Uyku tulumu konusuda biz yeğenim de kullandık aşırı konforlu bişi üstünü açtı mı kapadı mı sıkıntısı yok. Owli tercih etmemin en büyük sebebide uzun süre kullanabilecek olmak
BusraUras milena11 rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah cünlemizin evladını. Benim çok yeğenim var hepsine baktım ilk doğduklarında ama kendi çocuğum için biraz korkuyor gibiyim. Minicik bedenine dokunamam diye. Herşeyi minicik olacak bende miniğim zaten bana çekerse hepten ufacık 🤣
milena11 BusraUras valla öyle ben yıllarca bebek hemşireliği yaptım onlarca anneye bebişe baktım babası da hemşire ama başımıza gelince tutulduk allahtan teyzeleri hem yenidoğancı çocuğumun 🙈
BusraUras milena11 şanslısınız o zaman. Bende ablamlara güveniyorum 😅 ben kendimi toparlayana kadar onlar bebişi toparlar diye.
milena11 Trknavci 6 nevresim takımı oldu çünkü annemin evinde bir beşiği olacak 3 tanesi oraya 3 tanesi kendi evimizde olacak
Mommytuna Trknavci neye göre fazla? Nevresim takımına bende takıldım ama onuda açıklamış. Bende çok karşıyım bebek çabuk büyüyor bişe almayalım etmeyelim ondan sonra perişan oluyor insan. Tabi maddi durumun olmaz idare etmek zorundasındır ona bişe diyemem. Ama alacak durum varsa bol bol alınsın. Zaten liste önerisi yapmış siz kendinize uygun liste yaparsınız 🤷♀️
Minikkelebekrg milena11 hem anne yanı yatağı hem de ahşap beşik niye alıyosunuz anlamadım ikisi de aynı görevi görüyo birini seçmeniz daha mantıklı
milena11 Minikkelebekrg şöyle ahşap beşiği 4 yaşına kadar kullanılabilen beşiklerden aldım odasına koydum. Anne yanı olarak park yatak aldım o yanımızda duracak 6 aylıkken bebeğimi odasına ayırmayı düşünüyorum.park beşikte ben işe başlayacağım için annemin evine gidecek annem kendi evinde bakacak bebeğime pnuda en az 4 yaşınakadar kullanır