prensimgeliyor ben de çok muzdaripim bu konudan doktorum da bana Kbb’ye gitmemi söyledi hamile kalmadan önce hangi ilacı kullanıyorsam onu kullanıyorum kendi doktoruma da sordum o da kullanabilirsin dedi ama ben her gün bir tane içmiyorum çok kötü olunca içiyorum ne olursa olsun sağlıklı değil b sınıfında ilacım.