susam_18 @Susam1 Eminos123 Denizyildizii ya öyle kolay çıkan bişeyse çok güzel,çünkü bebekten çok o korkutuyor beni nedendir bilmiyorum😅 plasenta konusunda da gömen bilmiyorum sizi de irite etmek istemiyorum ama dağın başında kendi kendine yaşam süren bi aile vardı yabancı bunlar tabii kadın havuzda kendi kendine doğuruyor(3.yü falan) eşi yardımcı oluyor ,doğal yaşam ,vejeteryan ve hippiler .velhasıllll o eşi eski kitaplardan baktıkları yöntemle adam güneşte kuruttu makineden geçirdi çay gibi demleyip demleyip içti kadın lohusalığında.gecenler de bi manken gene pişirmiş yiyordu yani bunları faydası fln banane yapamam o ayrı ama baya değerleri bakımından zengin bişeymiş.ben devlet hastanesine gidiyorum.özellerde duydum fakat devlette ne durumda işler bilmiyorum.kordon bağışı diye bi olay varmış.yani o çöpe giden kısımlardan kök hücre mi ne alıp hasta insanlara hücre bağışında bulunuluyormuş.acaba devlet hast.yapıyor mudur yazık atılacağına birine umut olur.