ayseyilmazzzz6161 bana kalırsa yeterli eğer canınız çok tatlı değilse 🌸Zaten özel hastanelerde genelde hemşireler, hasta bakicilar da yardımcı oluyor. ben eşime bile bırakmamıştım.Sadece uyuşukluk geçene kadar yardımcı oldu o kadar.Birde size tavsiyem çıkınca hemen bı sadece Nescafe içmeniz başınız ağrımaz anesteziden ve günlük 3 4 fincan rezene 😌 hem sütünüzü kolay indirir bol olur, hem sizin gaz probleminiz olmaz hemde bebeğinizin 😌 Bana da ebe söylemişti gerçekten oğlumu gazsız büyüttüm.firsat buldukça yürüyün.Saglikla alın kucağınıza insallah 🤲