Momylinda bunu sizin bize söylemeniz laızm sanki😊 sizce bir ağrısı sızısı ya da herhangi bir ağlaması şikayeti oluyor mu? Farkederziniz sanki. Bu konuyu ben de çok merak ediyorum. Araştırmalarım bubtarz yatakta uyutmak yönünde değil ama bazıları da öneriyor.
Ben de yorumları bekleyeyim burada ama kids de daha çok bilgi olmaz mı bu konu ile alakalı. Bilmediğim için soruyorum