Gamzekr Aslında yıllardır hipoglisemi, yani düşük şeker sorunum vardı. Sanırım o, zamanla bu duruma sebep oldu. Hamileliğimi öğrendikten sonraki tahlillerde açlık şekerim 120 civarı çıkıyordu. Sıkıntı da açlık şekerimdeydi zaten. Hamileliğim boyunca diyet yaptım. Tedavi sürecim uzun olmadı ama kendiliğinden olmasını beklediğim süreç üzücüydü. Yine de bir evladım var zaten, deyip hep hayırlısını istedim Allah’tan. Nasipse olur, dedim. Çok şükür, nasip oldu. Darısı başınıza. Şimdi 3.bebek istiyoruz, 4 aydır korunmuyoruz. Bakalım olacak mı? Tekrar tedavi düşünmüyoruz. Olursa seviniriz, olmazsa üzülmeyiz.😊