bende 39 haftalığım ve gelen giden yok aynı şekilde ne olacak diye düşünüyorum suni sancıdan çekiniyorum ama son 40-41 i bekleyip suni almayacağımızın garantisi yok ve son günler çok zorluyor artık ve bebeğin kilosuda artıyor karar vermek çok zor ama doktorum başlatalım derse kabul ederim sanırım..