Pamugunannesi1 Kuzenlerimin ikisi de doğum yaptı bende onlara avent alicam cam dedim çocuga cam ağır geliyor sen tutuyorsun ama yine zor oluyor dediler lansihon almışlar onu önerdiler bende onu alicam inşallah bide biliyorsunuz ki pahalı bir ürün dustugun de kırılır her zaman para verilmez tabi sizin bütçenize kalmış siz bilirsiniz ordan oraya giderken kırılır diye aklıma geldi lansihon plastik de karar kıldım en azından kırılma olayı da olmaz