fatosd84 rahimin kendini toparlaması için 2 sene geçmesi gerekiyormuş. En azından 1 sene bekleseniz bence daha iyi olur. Ha 1 sene önce ha 1 sene sonra sizin açınızdan çok bir şry değişmez ama çocuklarınız açısından 1 sene çok şeyi değiştirir. Ama genel olarak 2. Çocuk düşünmeli miyim derseniz kesinlikle 2. Düşünmelisiniz tabiki tek çocuklar çok yalnızlık çekiyorlar hayatta…