Güzel anneler selamlar 💛
Hafta hesaplarken aklım karışıyor.
5+6yım 6. haftadayım diyorum. Ama bir arkadaşım hayır 5 haftalıksın yarın 6 olacaksın diyor. Hatta internette iki hafta eksik hesaplamak gerekir çünkü adetten sonra 2. hafta yumurtlama olur gibi bir sürü kafa karıştırıcı şey var. Elbette doktor en doğrusunu söyler ama muayenem haftaya. Oturdum şimdi de buna taktım kafayı 😀 Gidene kadar bana rahat yok hahhha