Yagmurogul Kızlar doğumu başlatmak için neler yapabilirim , artık biran önce doğsun istiyorum 39 haftadayım, ne belirti var ne sancı var.
Sonay-34 Senayyalcin vala benim baya derin bir çatı muayenem oldu ağrı dışında bişi olmadı ne leke geldi ne sancı ne belirti
Yagmurogul Senayyalcin benim yaşadığım ülkede çatı muayenesi yapılmıyor malesef 😞 yalnızca iki kez ultrasona girdim , karnımı metreyle ölçerek bebeğin gelişimine bakıyorlar düşün yani 😞
biyologelif Bende ilk çocuğumda öyleydim 39 u geçtim en ufak bir sancı bile yoktu. Birde 7. Aydan beri hergün yürüyüş yapardım. Birgün arkadas aradı komşusunun bir hikayesini anlattı yok çocuk 41. Haftada kakasını yemişte vefat etmiş deyince nasıl soğuk soğuk terlemiştim. Akşamda aniden sancılandım doğurdum. Annem bazen şakayla karışık seni arkadasın doğurttu der☺️
Esss58 Yagmurogul Önce az tempolu bir yürüyüş yap.canim hafif yor kendini eve gelir gelmez sıcak duş al özellikle kasıklarına beline tut suyu banyoda çömelip.kalk biryerden tutunup. Ben öyle yaptım ertesi gün doğum yaptım doğum gecikmesin vücudum hazırlansın diye başlamıştım 37+4 de doğum yaptım.
Sonay-34 Yagmurogul bugün salonu çömelerek dip baş 3kerre sildim herseyi pırıl pırıl oldu 😂her gün bir odayı detaylı temizlik yapacağım bakalım hangi odada doğuracağım 🤩🤩🤩
Esss58 Yagmurogul Evet normal yaptım yürüyüş yaptığım gün akşam nişan geldi gittiğimde 5 cm açılmam vardı beklettiler ertesi gün sabah 9 cm olmuştu.
Rabiacelebi Yagmurogul eşinle bol bol ilişkiye gir genital bölgenin genişlemesini sağlıyor canım bol bol yürüyüş yap