Saltan Merhaba arkadaşlar, aranızda 32. Hafta ya da 33. Haftada trenle, özel araç yolculuk yapan oldu mu? Bir sorun yaşadınız mı?
canserko Merhaba 31+3 üm. rahat bir hamilelik geciriyorum. 4 bucuk saatlik özel aracla yolculuk yapıp aynı yolu 3 gün sonra geri döndüm. Problemim olmadı. Sadece sık wc ihtiyacındandolayı biraz dur kalk yapıyoruz; iki tur yürüyüş yapıyorum durdugumuz yerde sonra devam
Saltan canserko çok teşekkür ederim bilgilendirme için. Benim gebeliğimde de bir sıkıntı yok çok şükür. İstanbul ankara arası hızlı tren yolculuğu yapmak istiyorum. 32. Haftada gidip 34 dolmadan döneceğim Allahın izniyle. İnşallah sorun olmaz bende de :)