23101991 Kızlar üç gündür baş ağrısı vardı bende, tansiyonum 10/7 çıkıyor. Fakat nabzım yüksek 100 ’ün üstünde, çarpıntı oluyor. normal mi son haftalarda. Haftaya nst için randevum var, 33+1 haftalığım. Bu haftalarda nabız yüksekliği olur mu?
Nurssss 23101991 hamilelikte nabız yüksekliği normal diyoalr banada basından ber carpıntı olur tansiyon çok güzel yüksek değil
rukiyeeefeee 23101991 bende de var o çarpıntı nefes darlığı en başından beridir var hiç bi iş göremiyorum tansiyonum normal çıkıyo ama nabız 100 ün üzerinde
Babyyyymother 23101991 bende de oluyor cok uzun zamandır bazen 130 lari görüyorum yemek yerken az yemeye çalışıyorum ogunlerimi az az sık sık tutuyorum derin derin nefes alarak kendimi saknlestiriyorum suan 29+1 im daha baya var Allah yardımcımız olsun
Burcu4135 23101991 benim de 4 gündür öyle 113 ü gördüm dün. Öyle cok hareket de yapmıyorum. Arastırdım normal diyorlar ama yarın doktorumu arayıp soracagım.
23101991 Nurssss Yeni başladı bende de. Özellikle yemekten sonra çarpıntı oluyor. Anlamadım bende. Teşekkür ederim.
2-prensesannesiii 23101991 Bendede çok oluyordu yemeği az yemeyi deneyin birde ben yemeği fazla kaçırınca daha kötü oluyordum
23101991 rukiyeeefeee tansiyonda normal olunca anlamadım ki neden yükseliyor nabız. Siz kaç haftalıksıniz?
23101991 Burcu4135 Hareketle alakalı olduğunu sanmiyorum. Zaten iyice kısıtlandı hareketlerimiz. Doktorunuza sorduğunuzda buraya da yazar mısınız, cevabını. 🌹