Kaya13 Kızlar tüp bebekle hamile kaldım geçen günde post açmıştım salı 225 çıktı Perşembe 305 bugün tekrar kan verdim 575 çıkmış yükseliş normal mi az mı kafaları yemek üzereyim..😔😔
Aslinur Kaya13 progesteron ve beta testini aynı anda yaptırın orda değer size cevap vericektir. Dr daha iyi cevaplayabilir
tugbaaltuner Kaya13 canim asla uzmek istemiyorum ama 2 gun de 2 katina katlamasi gerekiyor diye biliyorum ama insaAllah sikinti yoktur bebisin seninledir gitsene doktora ?
tlnnlt Kaya13 sağlıklı gebelikte normalde iki günde iki katına çıkmalı demişti doktorum ama seninki de artıyor umarım herşey yolundadır
Kaya13 CansuDRY kanamam yok sadece regl olacak gibi kasık ağrım oluyor arada onun dışında ne göğüs şişliği ne başka bi belirti de yok maalesef
CansuDRY CansuDRY Daha çok erken. Beklemekten başka yapacağınız bir şey yok. Kendinizi strese sokmayın lütfen. İnşallah yolunda gider her şey.🙏🏻