Nergis61 bende de 7+2 ve 7+5 de birer damla şeklinde olmuştu . Her ikisinde Hemen doktora gittim bebeğin sağlıklı olduğunu öğrendim . Bir problem olmadığı halde bana progestan hap ve istirahat verdi . Sizde doktora gitmelisiniz . Biz burdan ancak tecrübeleri paylaşırız herkesin gebeliği maalesef aynı değil . Hamilelikte akıntı her zaman korkmamız gereken durum