2areninannesi Arkadaslar gebelıgımın ilk haftalarında nabız yukselmesı yasıyordum. Bir suredır gectı. Suan 21.hafta ıcındeyiz. Nabzım 112 yı gordu. Sankı kalbım yerınden Cıkacak gıbı. Aynı durumu yasayan var mı aranızda?
2-prensesannesiii 2areninannesi Evet benimde çok oluyor. Taşikardi diyorlar bnlen kardiyoloji ye gitmiştim hamilelikten demişti.
RuyasMom2 2areninannesi benim bugün 123 oldu ama çok hissetmedim ilk zamanlar çok hissediyordum kardiyolojiye de gittim 160ı geçerse gel demişti tabi siz bir görünün yine de kardiyolojiye her bünye farklı
zeytinkiz 2areninannesi Benım 82-96 aradı genelde ama yürürken falan ölmedim. Yemek yediğimde yada iş yaptıgı da cıkıyor bazen.
2areninannesi 2-prensesannesiii taşikardi olabilmesi için daha yüksek olması gerekır dıye biliyorum ama. Sızın kaca cıkıyor nabzınız pekı?
2areninannesi Ebru92 evet demir ilacı baslatıldı. Ikı gundur boyleyım yoksa uzun suredır gayet ıyıydım
2areninannesi 2-prensesannesiii ben ilk defa 112 yi gordum asırı rahatsız etti beni. Sizi de cok rahatsız edıyor mu pekı
2-prensesannesiii 2areninannesi Ay kendimi bayılacak gibi sanıyordum sürekli derin nefes alma isteği çok kötü oluyordum
Mercimegim4 2 gece önce bende de oldu ama ben 7.haftadayım kalp çarpıntısı sanmıştım nabız mı yükseliyormuş öyle ilginç ya 🙄
2areninannesi Mercimegim4 kalbiniz cıkacak gıbı oluyor adeta. Nabzımın atısını göbegımın uzerine bakarak goruyordum
2-prensesannesiii 2areninannesi Evet sıcaklarda etkiliyor yemeği fazla kaçırmamaya dikkat edin . Birde çay kahve çok içmeyin . Biraz sabır 2areninannesi
2areninannesi RuyasMom2 kardıyolojıye sordugumda 100 un uzerınde olması normal demıstı. Kalbım yerınden Cıkacak gıbı olunca acıkcası korktum. Bebege zararı olmasında bır sekılde atlatırız
RuyasMom2 2areninannesi 100u geçebiliyor canım evet bende telaş yapıyordum öyle olunca sonuçta bunyemiz alışkın değil
2areninannesi zeytinkiz benım 70 lerde oldugu da oluyordu iki gundur boyle arttı ıkı gundur sıcak gercekten ondan dıye dusunuyorum ama Allahtan tansıyon normal