Kızlar dün de paylaşmıştım belki gören olmuştur bebeğimin hareketlerini kasıklarımda hissediyorum diye bu sabah da sol kasıgima giren sancıyla uyandım saat 7 den bu yana geçmeyen bi ağrı var kasıklarmda hem ağrı hem uyuşma 30 . Haftamdaym nerdeyse saat 13 olacak hala geçmek bilmedi adet ağrısından biraz daha fazla yaşayan var mı bu durumu