Kızlar 22+3 haftalık hamileyim sadece sol sırtım ve göğüs kafesimde aşırı ağrı var özellikle ayakta uzun durduğum da ve gece uyurken oluyor doktora gittim böbrektendir dedi tahlil yaptı bişry çıkmadı ama geçmiyor asla magnezyum da kullanıyorum benim gibi olan var mı