SB_ Melikesvm 7.30 giriş yapacağım ama doğuma ne zaman alacaklarını bilmiyorum 🤷🏼♀️ sanırım.cok bekletmezler en geç 9 diye düşünüyorum
Nejlaoyku Uygulamaya gore Son 11 2 gun once 1 2 damla kan geldi kontrole gittim problem yok dendi 1 haftadr 2 cm açıklığım var ilerleme yok beklemedeyiz …
Yavuzun1annesi2 depsizoo soon 201 gün daha ben çoook yolun başındayım 🤣🤣hayırlısıyla alın evlatlarınınızı kucagınıza saglıkla inşallah 🤲🤲😃😃
SB_ Melikesvm hayirlisi bakalım umarım çok bekletmezler çünkü insan bekledikçe daha çok heyecan ve panik yapıyor