Ben 15, 16. Haftadayken yaşamıştım. Sabah yataktan kalkarken özellikle ağrı saplanıyordu resmen. Doktor krampların olabileceğini söylemişti. Magnezyum ilacına yeni başladığım zamanlardı, etkisini gösterir ağrıların geçer demişti. O sira her gün maden suyu içmeye de çok özen gösterdim. Çok şükür suan 21+6, öyle bir şikayetim yok