Merhaba güzel anneler ☺️ Hamd olsun Allahıma 3. Yavrumuda sağ sağlim kucağıma aldım 🤲🏻 Arife günü için gün vermişti doktorumuz sabah kalktık eşyalarımızla hastaneye giriş yaptık 😍 diğer iki sezeryanımda acil şekildr girdiğim için hiç heycan olmamıştı ama bu sefer kalbim çıkacak gibiydi 🥰 hastaneye yatışım yapıldı damar yolu açıldı hemen spinal anestezi olacaktım normalde ama olmadı 😅 saat 9.20 gece ameliyathaneye indirdiler sadece eşimle gitmiştim kendi annemlere söylemedim bile doğum şu gün diye 😂 annem çok panik oluyor çünki 1 hafta var sanıyordu daha doğuma 😂 neyse aşağıya indik beni aldı bir titreme aşırı üşüdüm aniden sonra anestezi uzmanı yapabilecekmisin çok titriyorsun dedi bende hayır hem çok üşüyorum hem çok heycanlıyım dedim neyse geri uzandırdılar ameliyat masasına beni ben bayılmadan doktorum geldi hadi başlayalım dedi sonra bayılmışım 😊 bi ayıldım saat 11 bebeğim yanımda babasının kucağında beni bekliyor 😍 saat 9.45 de bebeğim doğmuş ♥️ Benim yumurta kistim olduğu için 10.30 da yukarı çıkarmışlar yukarı çıkartılırken yarı aygın yaru baygın konuşulanları hatırlıyorum tamamen gözümü açmam yarım saat sürdü 🤲🏻 Hemen bebeğimi kucağıma aldım emzirdim ♥️ Allahım binlerce kez hamd olsun sana 🤲🏻 Saat 5 de ayağıya kalktım yürümeye başladım acı elbette var ama dayanılmayacak kadar değil 😊 şimdi evimizdeyiz ablalarımızlayız ☺️ Oğluşum yanı başımda uyuyor 💤 Rabbim bu duyguyu tüm istiyenlere yaşatsın inşallah 🙏🏻 ha bu arada benim ailem hâla şokta gelemiyorlarda yasaklardan 😂 ben çok çok daha iyiyim evlatlarım ve eşim yanımda bizdende bu kadar güzel anneler sevgiyle , sağlıkla ,huzurla , mutlulukla kalın 💋♥️🌸