Merve-Duru Selam arkadaşlar bugun catlama ignemin 14.gunu ve test tek cizgi cikti bnm gibi olup daha sonraki gunler hamile olduğunu öğrenen oldu mu acaba
Busradlr99 Merve-Duru bende çatlatma iğnesi oldum fakat tutmadı sonra da hastaneye gitmedim tutmadığı için iki ay sonra kendiliğinden hamile kaldım suanda 7+1 hamileyim ❤️
CansuDRY Merve-Duru Var mı merak ettim ben de. İnşallah vardır. Genelde 12.günden sonra pozitif oluyor testler. Tabii markadan markaya değişebilir. Belki testte çıkmaz, kanda çıkar.
Merve-Duru Bugun 14 gun 12.gune kadar kasette silindi dün hic yoktu bugunde yok 4 gun once kan verdim 1,50 cikti adete 3 gun var olsa çıkardı galiba
-Papatya33 Merve-Duru ben catlatma iğnesinden 16gün sonra adet oluyordum mesela. Tam o zaman yaptım cıkmıstı. Adetine ne kadar var
Merve-Duru -Papatya33 3 gun var canim acayip kasik ve bel agrim var vede gogus uçlarım acio normalde 1 gun kala agrim 3 5 gun önceden bütün göğsüm ağrıdı iğneden mi acaba çıksa çıkardı herhalde testte
-Papatya33 Merve-Duru çatlatma iğnesi de yapıyor o belirtileri ama. Çatlatma iğnesinde de hcg hormonu var cünkü. Belirtilere hiç bakma. 3gğn sonra test yap mutlaka