Yumurcakk Kızlar bu sabah ıkı kez oldu göbeğim içine çöküo 31.haftadayım böyle bişey yaşıyan oldumu ne bu? Korktum ya şişirince karnımı düZelio?
Atesmom Yumurcakk bebek bi yerde toplanınca diğer taraf içe çöker canım onu mu yasıyorsun ayağa kalkınca biraz hareket edince düzelir
Atesmom Yumurcakk ben hep yaşıyorum 39 um dr sorun yok dedi sen de yine bi foto çekip doktorunla paylaş canım
mlkkk Yumurcakk bu zamana kadar hiç yaşamadınız mı bu durumu bebek bi yerde toplandıysa yada başı bi uçta ayağı bi uçtaysa orta boş kalabilir pozisyonuyla alakalı bi durum
Yumurcakk mlkkk yok sabah bacagıma şiddetli bi kramp girdi esnettim kendımı.. bi kalktım böyle olmuş ama cok hızlı kalktım krampın etkisiyle