Ben de kamera açınca duruyor. İçerde savaş var sanki sağa sola devamlı çıkcak gibi tekmeler atıyor. Göbeğimi videoya çekiym diyorum kamerayı açtığım gibi duruyor🤣🤣🤣 yani telefondan radyasyon hissediyo vs desem yok. Zaten elimde başka bi şeye bakarken kıpraşık. Kamera açılıyo sanki hiçbişi yapmıyomuş gibi durgun🤣