Kalbimm55 Doğum yapalı 14 gün oldu Eriyen dikişden atıldı ama alt kısmımda baktığım da hala dikiş duruyor görünüyor Yani sanki biraz da açık korkuyorum hastaneden normal mi acaba Aynı durumu yaşayan bilen varsa Bilgi verin ne olur 😟😕😕
Nazli_ayar Kalbimm55 dikiş yeri açıksa enfeksiyon kapip iltihaplanma riski var. Bı doktora görünmende fayda var.
E_T Kalbimm55 dikiş sanırım 15 20 günde anca düşermiş ztn bende doğum yapalı 11 gün oldu benim de dikişlerim duruyor 🙃
Krtalzyn Kalbimm55 en kötü sağlık ocağına gidin pansuman yaptırın baksınlar sorun görürülerse hastane önerirler zaten
Kalbimm55 Nazli_ayar ağrı Yok akıntı da yık sadece düşmemiş elime geliyor elleyince korktum 2 hafta oldu ,hadtaneye gidersemde diyorlar uyuşturmadan dikiyorlar yine diye ☹️☹️☹️
Nazli_ayar Kalbimm55 kız niye uyuşturmadan diksinler 🙄 öyle bişey olursada diktirmezsin ama hiç sanmıyorum uyusturmicaklarini onu diyen sacmalamis
Kalbimm55 Nazli_ayar Bu yüzden korktum İşte Bakalım bir hafta dahası beklicem Sorun olursa gidicem mecbur