ogluileannesi ben de aynı durumdayım, ilk hamileliğimde hiç hamile gibi değildim, maalesef 2.trimesterda düşük yaptım, şimdi tekrar hamileyim 10+6 olduk ama son 2 haftadır zor geçiyor, düşününce ilk hamileliğimde ilk haftalar hiç sorun yaşamamıştım. Şimdiki halimden de asla şikayet etmiyorum buna da şükür ama dediğiniz gibi hamilelik öncesi her gün özellikle sütlü kahve içmek isterdim şimdi görmek bile istemiyorum 😃 umarım yakın zamanda bu hallerimiz geçer ☺️