NaimeYilmaz Elisan27 belırleyıcı bırsey degıldır bu 🤷♀️ Hepımızın gogus uclatırı koltuk altları genıtal bolgeso zamanla kararır gebelık hormonlarından dolayı olur cınsıyetten degl 🌸
Miray_alparslan Elisan27 cnm bebek ilk dogdugunda sadece karartıyı gördügü icin allahhutâla gögüsümz ucunu karartıyor hamilelkte görmeye basldgnda yawas yaws renk eskisine döner
CerenErenAnkarali NaimeYilmaz yaaa evet bende koltuk altlarımım dahada karsrdıgını fsrkettim cidden geççekmi bu ya
Haticemustafa Her iksindede oluyor canm ama su detay var gecmisden gelen ve bendede oldu kiz ise sag gogus daha cok siser ve daha fazla kararir,erkek ise sol gogus siser daha fazla kararir ve benimde insallah oglum olcak sag gogsum normal yavas yavas sisiyor ama sol gogsum baya sisti ve ucu kapkara hemde ustune ucu o kdar cikikki yani sanki emzirsem bu kdr cikmaz ucu 😆
Nazanypc Haticemustafa sana katılmıyorum 😋 benim de oğlan ama sağ göğüs çok sis 🤣 öteki aynı kaldı bi büyüme yok 😁
Elifcanbazz Eskilere görevse annem in söylediği için diyorum hurafe olabilir ama aşırı kapkara olursa kız bebeğe hamile olduğu söyleniyor ama ne kadar doğru olduğunu söyleyemem 😌
Loya Ben birtek şuna şahit oldum kız annelerinin saçlarının önü kızıllaşır benim annem hamileyken sacı kızıldı görümcemin 2 kızı var cok esmer kendisi ama sacını önü kızıllık vardı benimde ilk kızımda aynada saçımın önündeki kızıllık dikkatimi cekti şimdi ikinciye hamileyim bunda yok mesela hep takip ediyorum bunu gördüm söyliyim dedim ne kadar dogrudur bilemem kız bebek annesinde kızıllık dikkatimi cekmişti
Betuluus Elisan27 35+5 haftalık olduk oğlum olacak inşallah, hiçbir kararmam yok göğsüm hala pespembe bence bu kişiden kişiye değişen hormonal bişe 😂
Haticemustafa Nazanypc degiskenlik gosteriyor olabilir o zaman ben kendimde olani soyluyorum tamda dediklerj gibi oldu
Nazanypc Elisan27 kız bebek bekleyen annelerin göğüs uçları daha açık renk olurken erkek bebek bekleyen annelerin göğüs uçları daha koyu oluyor bence. Benim . Hamileliğim ikisinde de çok karardı göğüs uçlarım
Babies16 Elisan27 erkekte kararir kizda gec kararir derler.ben gecen sene erkeklere hamileydim.5. Haftada simsiyah oldu.onalr karnimde öldü malesef.simdi 25 haftalik kiza hamileyim.hic kararmadi.daha yeni etrafinda bi halka olustu.ama uclar ayni renk duruyor
Kzehra Her bunye farklı tepki veriyor de mek ki benim sadece gogus ucum kararmadı resmeñ başka insan göğüsü takmışım gibi oldu tamamen simsiyah oldu ilk gördüğümde çok korkmuştum ama alıştım artık ve sağ çok büyüdü onun rengide daha köyü 3 tane prenses annesi olucam ins😊😊😊
Deda Elisan27 Gerçekmidir bilmiyorum ama Eğer kararma olmazsa kız bebek kararırsa erkek bebek diyolar. Benimde Allah ın izniyle bi oğlum olcak karardı göğüslerim 😉😊