alazzeyneperva Seda_nrr eşimin teli bozuldu işe gidiyo kullanmasi şart ona verdim bi süreligine bende böyle geçiniyorum
Gamzebrb Nefii valla ben askıya alındığımı görünce mesaj attım çünkü konu dışı yada ihlal gerektirecek bişey yapmamıştım hemen açtılar sağolsunlar 😂
Nefii Gamzebrb şükür ben de iyiyim bu ara biraz hareketsizim bu hoşuma gitmiyor onun dışında bişey yok 😊
Gamzebrb Nefii valla bu yasaklardan dolayı bende evden çıkamıyodum çok psikolojim bozulmuştu dün biraz eşimle çıktım gezdim kendime geldim 😂
alazzeyneperva Pamugunannesi1 canım kaynanamlar geliyo bugün ne kdr kalir bilmiyorum yoğun olurum artık bi süre hepten giremem