Arkadaşlar yarın kontrolüm var benimde 11. Hafta içindeyim en son bir ay oldu gideli kontrole direk ikili tarama yapılır mı yoksa gün mü veriyorlar. Benim yaşadığım ilçede özel hastane yok başka ilçeye gittiğim için yol beni baya yoruyor (bulantılardan ) o sebeple soruyorum