_Mina_ çok geçmiş olsun unarım en kısa zaman da düzelir. Ben de de pazartesi günü haifif kahverengi lekelenme oldu doktor a gittim her şey yolundaydı çok şükür 🙏 kan uyuşmazlığı olduğu için iğne vuruldum. 2 gün daha hafifçe sürdü bayramda yattım hiç kalkmadım
Şimdi iyiyim çok şükür perşembe günü 2 li tarama için gideceğim Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏